Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Jumaat, 2 Oktober 2009

Kata-Kata Buatmu~



Dream what you want to dream,
Go where you want to go,
Be what you want to be,
Because you have only one life
and one chance to do all the things you want to do.


Hidup ini susah kita nak duga.. kadang2 kita rasa dekat sangat dengan seseorang itu tapi sebenarnya jauh,walaupun kita dapat melihat senyuman manis dia tapi belum tentu hati dia kita dapat selami.. mugkin kadang2 kita dapat tengok dia ketawa tapi kita tak tahu apa makna disebalik senyumannya.. bila dia menangis kita ingat kehadiran kita dapat memujuknya,walhal kehadiran kita langsung tak disenangi.. rencah dunia, kita takkan tahu siapa kawan & siapa lawan sehinggalah sampai satu masa kita akan jatuh.. Adakah tangan itu menghulurkan bantuan atau kita akan ditinggalkan.. ALLAH maha mengetahui.


In Best Friends
Don't walk in front of me, I may not follow.
Don't walk behind me, I may not lead.
Walk beside me and be my friend.



Bila engkau memandang segalanya dari Tuhanmu,yang mencipta segalanya, yang menimpakan uijan, yang menjadikan sakit hatimu, yang membuat keinginanmu terhalang, serta menyusahkan hidupmu, pasti akan damailah hatimu kerana masakan Allah sengaja mentakdirkan segalanya untuk sesuatu yang sia-sia, bukan Allah tidak tahu deritanya hidupmu, retaknya hatimu, tapi mungkin itulah yang Allah mahukan kerana Allah tahu hati yang sebeginilah lebih mudah lunak dan mudah dekat dan akrab denganNya.

Tiada ulasan: